Returnare produse
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (Art. 7 din OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta).
The Eight Store SRL a marit termenul in care puteti returna un produs. Acum produsele cumparate de dumneavoastra pot fi returnate in termen de 14 de zile calendaristice de la primire, daca respecta regulile de mai jos.
Clientii www.magazin-decor.ro pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
The Eight Store SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
The Eight Store SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/stornate in perioada de 30 zle calendaristice se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR. Trimiterea unui produs catre The Eight Store SRL trebuie facuta doar dupa completarea formularului de retur pe care il puteti accesa AICI.
Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
• Contravaloarea transportului produselor catre firma The Eight Store SRL va fi suportata de client;
• Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: de exemplu au urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
• In situatia in care produsele au un sigiliu de garantie, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul returnat trebuie sa aibe sigilul de garantie intact.;
• Produsele uzate, zgariate, deteriorate pot beneficia de dreptul de returnare insa The Eight Store SRL poate percepe o taxa suplimentara între 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.
• Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.